Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Probeerde even wat data te verzamelen hoe vaak eCall iemands leven gered heeft en daar is nergens iets over te vinden. Het enige wat ik kan vinden is een document uit 2019 die me het volgende weet te vertellen. Bij ten minste drie ongevallen op rijkswegen in 2017, met in totaal vijf inzittenden, had dit systeem de dodelijke afloop mogelijk kunnen voorkomen door het eerder traceren van het voertuig en het daarmee voorkomen van verdrinking of het bespoedigen van de hulpverlening. Had kunnen verkomen betekent nix. Op die manier kan ik ook zeggen dat een pionnetje in je reet het ongeluk had kunnen voorkomen. In 2017 zijn de hulpdiensten bij één ongeval gealarmeerd via de noodknop van een passerende ANWB-wegenwachtauto. In 2016 is eCall automatisch in werking getreden bij één van de bij het ongeval betrokken voertuigen. De anwb man had ook kunnen bellen, gezien zijn werk heeft hij/zij vast een carkit en kennis van de wegen waar hij/zij zich bevint. In 3 jaar dus 1 eCall waar je van af moet vragen of ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):