Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-05-2024, 19:11 door Anoniem

Door Q1: [..] En over het electriciteitsbedrijf: als je "storing" hebt op je electriciteitsaansluiting willen ze ook wel langs komen. En dan kan ook de conclusie zijn: "U hebt zowel Uw frituurpan als de wasmachine op dezelfde groep, daarom vliegt regelmatig Uw zekering eruit, wij adviseren U om deze op twee gescheiden groepen aan te sluiten" Volgens mij "willen" ze dat niet doen, hoor. Noch je leverancier, noch je netbeheerder. Die zeggen gewoon "bel een elektricien" , en die -wil- best langskomen, voor ca 60 euro per uur ex voorrijkosten. Alleen als je hoofdzekering eruit vliegt, de spanning meer dan 10/15% afwijkt, of dat soort dingen komt je netbeheerder in beeld. Formeel houdt het voor een ISP ook op na het modem, alleen ze krijgen wel de schuld (en de helpdesk belasting) van "slecht werkend Internet" in thuis , en dat zal de business case zijn voor zo'n dienst/feature. P.S. bij een koks school had men ook last van slechte Wifi, maar alleen op de 2.4 Mhz band... Bleek dat hun magnetrons wat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha