Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2024, 09:05 door Vuurvliegje87

Persoonlijk vind ik het heel erg dubbel, Ik zou nooit willen dat een ISP in of achter mijn Modem/Router kan kijken. Echter begrijp ik wel heel goed dat ze op een dergelijke manier proberen WiFi verstoringen op te lossen. En waar mogelijk Firmware updates of andere settings aan te raden/aanpassen. In een verleden heb ik wel een ruzie gehad met een ISP omdat bleek dat zijn continu de settings in mn modem verkeerd zetten op afstand, zonder dat ik daarom had gevraagd. Nadat ik de wachtwoorden had aangepast en geen toestemming meer gaf in t modem in te loggen, waren de problemen ineens weg. Daarop ben ik des tijds overgestapt naar XS4ALL, en nu sinds kort weer bij KPN. Heb alleen wel zelf een eigen Fritzbox gekocht en dichtgezet, en een eigen "NextDNS" ingesteld.. Open poorten zijn er niet meer door een CloudFlare Tunnel, en alles achter MFA en SSL. Ik denk dat consumenten gewoon beter geholpen zijn, door een eenmalige Monteur te sturen en de instellingen met de klant fijn af te stellen. Veel is daarmee al ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha