Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2024, 11:18 door Anoniem

Waarom gebeurt dit niet op het modem zelf? Waarom is het nodig dat voor een dergelijke analyse gegevens naar de provider gaan? Het lijkt wel alsof we als mensheid zo op de cloud gericht zijn geraakt dat bedrijven dat soort vragen niet stellen, klanten ook niet en zelfs lezers van deze website niet. Maar het soort dingen dat Q1 op 16-05-2024, 17:43 noemde vergt geen zware verwerking, het is vrij simpel, en dat kan prima een functie van het modem zelf zijn. Dan kan het dus aan alle klanten worden aangeboden zonder dat er gegevens buiten het huis van de klant verwerkt worden, zonder dat er toestemmingen voor verwerking door een derde nodig zijn, en zonder de risico's die dat mogelijk oplevert. En je kan je afvragen of een modem, natuurlijk met een beveiliging tegen het verbreken van verbindingen op het moment dat ze druk in gebruik zijn, de gesuggereerde verbeteringen niet automatisch kan afhandelen zodat de klant er geen omkijken naar heeft. Nou kan het best zo zijn dat Ziggo graag inzicht wil krijgen in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha