Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-05-2024, 09:33 door majortom

Door Erik van Straten: Volgens https://help.ryanair.com/hc/nl/articles/12893493549329-Hoe-verifieer-ik-mijn-boeking (archief: https://archive.is/sLUVW) heb je 3 mogelijkheden, ik haal alles weg wat minder belangrijk is: 1. Snelle verificatie maakt gebruik van gezichtsherkenningstechnologie die wordt geleverd door onze partner GetID. [...] a) geef je boekingsreferentie en passagiersnaam; b) log in bij je myRyanair-account of maak een nieuw account; c) betaal € 0,59 om de kosten van de gezichtsherkenningstechnologie van GetID te dekken; d) verstrek een foto van je reisdocumenten (d.w.z. paspoort of identiteitskaart); e) maak een foto van je gezicht om de verstrekte reisdocumenten te verifiëren; f) voer een gelijkeniscontrole van je gezicht uit door enkele acties uit te voeren die je zult worden gevraagd (hiervoor heb je een apparaat met een camera nodig); en g) geef je telefoonnummer. [...] 2. Standaard verificatie houdt het volgende in: a) geef je boekingsreferentie en passagiersnaam; b) log in bij je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha