Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Al anderhalf jaar worden we lastig gevallen met brieven dat liander de oude draaispoel meter wil vervangen door een slimme meter waar we zoals jullie begrijpen niet op zitten te wachten. De oude meter werkt prima en ik schrijf maandelijks de meterstanden op en geeft die desgewenst door de aan de energie leverancier. Nu hebben ze een nieuw truckje want ze zeggen dat de meter is afgekeurd maar dat is natuurlijk helemaal niet het geval, ze willen gewoon graag de meter vervangen omdat Europa dat voorschrijft. De laatste brief was een aangetekende waarin je tot ergens na de zomer de kans hebt om een afspraak te maken, maar wat kunnen ze nu eigenlijk echt afdwingen ? Er wordt ook niet gesproken over keuzes, zoals bijv een digitale domme meter, je schijnt alleen administratief het doorgeven van je meter standen te kunnen uitzetten, maar dat betekend niks vrees ik. Als ik al overstap (liever niet) dan wil ik een meter zonder communicatie module. Er mag best een P5? poort op zitten maar geen 4G/5G/CDMA ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):