Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2024, 16:35 door Anoniem

Door Briolet: Banken bellen u nooit? Er zijn genoeg redenen voor een bank om te bellen. b.v. als ze een verdachte transactie zien en niet zelf kunnen beslissen om deze te blokkeren. Inderdaad. Juist bij creditcard transacties is (of was, voor de extra validatie) alleen het vlaggen van opvallende patronen een manier om fraude *(waar de cc voor aansprakelijk was) te beperken. Ooit wel eens gebeld - en blij dat ik (meteen) kon aangeven dat die transactie echt meteen door moest gaan. Belangrijker is om te realiseren dat een bank jou niet nodig heeft om transacties te blokkeren. Dus wordt het pas echt verdacht als de bank vraagt om bepaalde handelingen te doen. Niet elke medewerker zal toegang tot jouw account hebben, maar bij fraude verdenking dat de legitieme beller deze bevoegdheid wel hebben. Inderdaad, de bank heeft zelf de noodrem . Ik krijg soms ook telefoontjes van mijn bank. Dan gaat het b.v. om suggesties van aan- of verkopen van fondsen. Maar als ik met de suggestie mee ga, voeren zij gewoon ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha