Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2024, 20:38 door Anoniem

Door Anoniem: De laatste brief was een aangetekende waarin je tot ergens na de zomer de kans hebt om een afspraak te maken, maar wat kunnen ze nu eigenlijk echt afdwingen ? Niet als de meter goed werkt. Er wordt ook niet gesproken over keuzes, zoals bijv een digitale domme meter, je schijnt alleen administratief het doorgeven van je meter standen te kunnen uitzetten, maar dat betekend niks vrees ik. Als ik al overstap (liever niet) dan wil ik een meter zonder communicatie module. Er mag best een P5? poort op zitten maar geen 4G/5G/CDMA crap. Je kan aangeven dat als een meter inderdaad afgekeurd is op grond van functioneel falen, je een meter wil die niet op afstand langer dan 1 meter is uit lezen. Of zo dicht als iemand bij de locatie van de meter kan komen. De communicatie wordt vaak geregeld met een module, die is dan verwijderbaar. Als netbeheerders daar geen zin in hebben, blijft de huidige meter hangen. Er zijn massale afkeuringen geweest van bepaalde typen meters gewoon omdat er weinig van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha