Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2024, 10:04 door Anoniem

Door Erik van Straten: [...] Kortom: 1) Zowel bij SMS als bij e-mail is impersonatie eenvoudig en, voor de meeste ontvangers, zeer effectief. Als je SMS, en vooral e-mail, eenvoudig betrouwbaar zou kunnen maken, was dat allang gebeurd. 2) Indien je op een link klikt, check altijd of de uiteindelijke verbinding (zonder waarschuwingen) van https:// gebruikmaakt (ook al is die tekst "https://" zelf niet te zien in de adresbalk) én dat je zeker weet dat de volledige domeinnaam, getoond in de adresbalk van jouw browser, van de bedoelde organisatie is (vertrouw niets in de webpagina totdat je de domeinnaam gecheckt hebt). Samengevat: banken zouden een gedegen specifieke opleiding van hun klanten moeten eisen voordat zij die toestaan om doormiddel van Internet zelf hun bankzaken te mogen regelen, zodat ze bovenstaande begrijpen... Bij gebreke daaraan zouden ze alle kosten moeten vergoeden als het misgaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha