Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2024, 11:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik vroeg me toen wel af hoe de oplichter van ons beide het mobiele telefoonnummer kende plus de naam van de bank waar wij bankieren. Je zou bijna denken dat het een zwakke schakel binnen de bank moet zijn geweest. Ja, want het is ZO ZELDZAAM dat mensen bij de ING / RABO / ABN zitten ? Gewoon iedereen aanspreken met "lieve postbankklant" , dan heb je bij ~40% gelijk. "Beste voetbalkijker " - hoe weten ze DAT nou weer , kijkt iemand mee op mijn TV ? Ik kan me nog wel herinneren dat hier op security.nl een bericht langskwam dat een bank-medewerker een tijdje gegevens van rekeninghouders had ingekeken zonder dat daar reden voor was. Volgens mij was het bij ING en een jaar of 3 geleden. Dat soort gebeurtenissen doelt degene denk ik op waar jij op reageert met een soort kans-benadering (die ongetwijfeld in gevallen ook gebruikt wordt).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha