Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wij hebben geen slimme meter, maar wel een digitale meter. Deze is een paar jaar geleden vervangen omdat de oude ook afgekeurd was. Hebben na melding online gekeken of de oude meter ook echt afgekeurd was, en dit leek te kloppen. Hierna heb ik de afspraak gemaakt om deze te vervangen, maar wel duidelijk gemaakt dat wij geen slimme meter wilde. Na een goed telefoongesprek is dit goed afgesproken. Zag geen enkel nut voor een slimme meter, vooral omdat zonnepanelen in een appartementencomplex toch niet mogelijk is en dus geen noodzaak voor een slimme meter. Zelf meterstanden doorgeven gaat goed. Verder ben ik blij dat ik geen slimme meter heb gekozen, want dat was er 1 met een 2G verbinding, oftewel deze is binnenkort nutteloos als slimme meter omdat 2G binnenkort wordt uitgezet. Mijn tip als je geen slimme meter wil, check of hun beweringen juist zijn, en neem contact met ze op. Je hebt als bewoner wel enige invloed, maar als je meter afgekeurd is kan deze een gevaar voor het stroomnet zijn, dus kan de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):