Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2024, 16:29 door Anoniem

Door Anoniem: Vattenfall zegt geschrokken te zijn van het datalek bij AddComm en vindt naar eigen zeggen belangrijk dat klanten goed op de hoogte zijn. "Ook wanneer een datalek niet bij ons is gebeurd." Goed dat ze hun klanten inlichten, maar ik krijg de kriebels van dat laatste zinnetje. Het is qua verantwoordelijkheid naar de klanten wel bij Vattenfall gebeurd, uitbesteden ontslaat ze daar niet van. Dat ze op dit moment nog niet kunnen aangeven of hun klanten geraakt zijn is zo te zien een onduidelijkheid die veroorzaakt is door het uitbesteden, en daarmee valt die onduidelijkheid ook onder de verantwoordelijkheid van Vattenfall aan zijn klanten. Ze lijken zichzelf een schouderklopje te willen geven over hoe zij reageren op iets dat bij een ander is gebeurd, maar dat is volkomen misplaatst omdat ze zelf die ander hebben ingehuurd voor de verwerking waarin het is misgegaan. (nieuwe anoniem) Mee eens en dat is m.i. een onderdeel van hoe Vattenfall op haar website praat over de impact van datalekken op haar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha