Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2024, 17:22 door Anoniem

Door Anoniem: Ik ontvang een e-mail van mijn zorgverzekeraar met als inhoud dat standaard geen fysieke pas meer beschikbaar wordt gesteld maar dat er een digitale Europese zorgpas in hun app geladen moet worden zodat deze overal in Europa getoont kan worden. Aan het einde staat dat je alsnog een fysieke pas mag aanvragen (nog wel). Ik ben in de veronderstelling dat het hele Europese gezondheids gedoe nog helemaal niet besloten was maar blijkbaar gaan zorgverzekeraars ons alvast aan het privacy gedrocht laten 'wennen'. Ik ben nog van de oude generatie, nee geen boomer, en ben toch nog steeds heel erg gesteld op mijn privacy. Ik gebruik mijn prive telefoon alleen maar om te bellen, foto's maken en om af en toe wat op internet op te zoeken. Er komt geen bank of zorg app op. Ik heb niet eens een Google account, waar ik ook geen behoefte aan heb. Hoe staan jullie hierin? Mijn zorgverzekeraar is net als de uw ook overgestapt op een digitale pas. Ook deze heeft het EHCI: "Je vindt je zorgpas in de X Zorg app. Op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha