Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik begrijp een hoop frustratie, Maar we moeten niet vergeten dat er niet altijd een technische oplossing is voor menselijk falen. Gezien we niet het volledige verhaal kennen achter wat er exact is gebeurd veroordelen we vaak een organisatie al en op basis van emoties. Ja ook mijn gegeven zullen waarschijnlijk ergens in een lek zitten gezien de hoeveelheid klanten die ze hebben. Bedrijven die hebben besloten hun diensten buiten de deur te zetten blijven verantwoordelijk. Nu besparen we ABN Amro, Essent, Vattenval, WMD etc. Maar laten we de gehele keten nu eens aansprakelijk stellen zodat er meer en betere controle uitgevoerd gaat worden. Overstappen naar een ander bedrijf die het dan gaat doen wil niet zeggen dat het daarmee ook veiligiger is. Het afsluiten van een cybersecurity verzekering om te betalen. lost niet het probleem op dat mijn informatie op straat komt te liggen en mogelijk misbruikt kan worden. Ook de overheid zou iets moeten gaan doen om er voor te zorgen dat misbruik in de toekomst ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):