Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2024, 12:34 door Anoniem

Door Anoniem: 'Fraude met Bunq-bankrekeningen lijkt vaker voor te komen dan bij andere banken.' Zou het kunnen zijn dat de klanten van Bunq wat naïever zijn? Welke klanten hebben zich laten 'verleiden' te reageren op een sms/email? Als ik de website van Bunq bekijk dan valt me op dat ze zich "bank of The Free" noemen, dat hun doel is "om door het wegnemen van de rompslomp van geldadministratie go-getters in staat te stellen". In staat waartoe zijn ze vergeten onderdeel te maken van de zin, maar dat past wel in het beeld ;-). Mensen die niet opgehouden willen worden door rompslomp die willen geen lastige beveiligingsmaatregelen, die willen niet dat ze limieten moeten verhogen en daar nog eens vier uur op moeten wachten, die willen wat ze willen nu meteen kunnen doen en niet teveel opgehouden worden door vertragingen en nadenken over mitsen en maren. Ik kwam in de jaren '90, toen die dingen begonnen te verschijnen, mensen tegen die een Digipass vreselijk vonden. Het was omslachtig, ze wilden het niet bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha