Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2024, 13:55 door Anoniem

Door Anoniem: Bunq lijkt gelijk te hebben. Klant maakt er een potje van. Bank mag bloeden. De onredelijkheid gaat steeds verder. Wat een hoop mensen die hier afgeven op de slachtoffers. Vinden jullie dan ook dat een slachtoffer van een zakkenroller gewoon geen portemonnee bij zich had moeten hebben? Dat een slachtoffer van verkrachting zich maar netter had moeten kleden? Lees de verhalen eens voor je een oordeel geeft! Ja die slachtoffers hebben op een link geklikt, maar Bunq heeft z'n beveiliging zo slecht op orde dat er honderden gevallen zijn van mensen die direct nadat ze een rekening openen 'ineens' phishing mails ontvangen van 'Bunq' terwijl dat daarvoor nooit gebeurde. Mensen maken soms fouten. Vaak hebben ze dat zelf snel genoeg door en herstellen ze die fout door contact op te nemen met de bank, maar bij Bunq kan dat dus niet. Naast dat Bunq klanten dus vogelvrij zijn door de slechte beveiliging zijn ze na één fout ook meteen alles kwijt. Dat is nérgens anders zo. Alleen Bunq geeft zo weinig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha