Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De klant heeft Rabo expliciet en heel serieus een uitdaging gestuurd en dit was het antwoord: Complimenten voor de manier waarop je e.e.a. op een rij hebt gezet. We gaan de uitdaging natuurlijk graag aan ; ) Zullen we afspreken dat we over 6 maanden de balans weer eens gaan opmaken? Na een bloedserieus bericht van een klant vind ik antwoorden met een grapje ronduit misplaatst. En Rabo gaat de uitdaging niet zomaar aan, maar natuurlijk graag. Dat knipoogje komt daardoor op mij eerder over als het speels aanvaarden van de uitdaging dan als voor de grap het tegenovergestelde zeggen van wat er bedoeld wordt. De klant lijkt niet te hebben gereageerd op de vraag in de laatste zin. Ik dacht even dat dat een voorstel was voor het evalueren van de uitdaging, maar het woord weer suggereert dat het iets terugkerends is bij Rabo Beheerd Beleggen. Dan heeft het niets met de uitdaging te maken. Ik ben het met Kifid eens dat de situatie niet duidelijk is. Ik vind het twijfelachtig dat de schade daarvan volledig bij de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):