Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2024, 14:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: 'Fraude met Bunq-bankrekeningen lijkt vaker voor te komen dan bij andere banken.' Zou het kunnen zijn dat de klanten van Bunq wat naïever zijn? Welke klanten hebben zich laten 'verleiden' te reageren op een sms/email? Als je reageert op een email of een SMS of een telefoontje van de bank dan mag je toch in deze tijd wel verwachten dat je of heel goedgelovig bent of in een bubble leeft. Het zullen geen hoog bejaarden zijn geweest die onder de gedupeerden vallen. Nee, Bunq is waarschijnlijk vaker doelwit om er geen limieten zitten op overboekingen waardoor het mogelijk is in korte tijd meerdere grote bedragen over te schrijven. Daarnaast is de klantenservice waardeloos waardoor er zeer langzaam geacteerd wordt bij dit soort zaken. Verder kun je de indruk krijgen dat bunq de 'verdachte transactie monitoring' nogal in de kinderschoenen heeft staan. De roepen heel hard dat ze nieuw zijn en dat helemaal AI automatisch doen en dat DNB niet wil snappen dat een fintech zo anders ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha