Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2024, 15:42 door Anoniem

Wat de klant had kunnen doen, helemaal in het begin, was de prestaties (uit het verleden) van zowel deze index als de Rabobank langdurig vergelijken, en dat kiezen waarr hij/zij/het dat geld liever wilde plaatsen. In plaats daarvan kwam het tot een uitdaging gericht aan de Rabobank. Waarom? Waren de verschillen (op de lange termijn) zo klein of onduidelijk? (Wat waren de beweeg redenen voor die "uitdaging") Had de Rabobank andere voordelige aspecten die de klant niet kwijt wilde raken? De klant heeft ervoor gekozen het geld bij de Rabobank te laten staan. Het geld had namelijk ook naar de index verplaatst kunnen worden. Niet verplaatsen is een keuze, met evengoed juridische gevolgen. Beleggen is gokken met geld. Dat vergeten veel mensen vaak. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Zoals deze keer. De klant zal geen verlies geleden hebben. Alleen minder verdient hebben dan wanneer de klant een andere keuze had gemaakt. Achteraf berouw hebben van een keuze is dan te makkelijk. Ga anders naar het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha