Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2024, 15:57 door Anoniem

Door Anoniem: De eerste stap wordt toch gezet door de klant die op een link klinkt, of zich anderszins laat verleiden te reageren op een fauduleus bericht. Door Anoniem: Bunq lijkt gelijk te hebben. Klant maakt er een potje van. Bank mag bloeden. De onredelijkheid gaat steeds verder. Mensen zijn feilbaar, en dat los je in de verste verte niet volledig op door mensen te vertellen dat ze beter op moeten letten. In centrale computersystemen kunnen voorzieningen worden geïmplementeerd die in een klap al die feilbare klanten een hoop extra bescherming geven. Dat doen veel banken ook met lage daglimieten en een vertraging van 4 uur op het verhogen ervan. Maar Bunq richt zich op mensen die niet door al dat geneuzel gehinderd willen worden die die centrale beschermingsconstructies opleveren, wat een argument is waarom hun hogere risico verdedigbaar is. Maar ze laten voor zover ik zie wel na om nieuwe klanten daar uitdrukkelijk voor te waarschuwen, hun website lijkt een groot positief juichverhaal over alleen maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha