Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2024, 17:10 door Anoniem

Door Anoniem: Wat de klant had kunnen doen, helemaal in het begin, was de prestaties (uit het verleden) van zowel deze index als de Rabobank langdurig vergelijken, en dat kiezen waarr hij/zij/het dat geld liever wilde plaatsen. In plaats daarvan kwam het tot een uitdaging gericht aan de Rabobank. Waarom? Waren de verschillen (op de lange termijn) zo klein of onduidelijk? (Wat waren de beweeg redenen voor die "uitdaging") Had de Rabobank andere voordelige aspecten die de klant niet kwijt wilde raken? Ik meen op te maken dat de klant gebruikt maakte van vermogensbeheer. Oftewel - de vermogensbeheerder actief laten beleggen . Dat kost natuurlijk ook geld. En de vermogensbeheerder claimt/suggereert dat het dat waard is omdat ze , gemiddeld, wat beter zijn dan "de beurs" , oftewel een index fonds . Zo'n index fonds werkt automatisch - koopt aandelen in verhouding tot representatie op een beurs, en de beheerkosten zijn dan vrij laag. Klant was blijkbaar niet zo tevreden over wat actief vermogensbeheer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha