Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2024, 18:19 door Anoniem

Aangifte doen, indien mogelijk de oorsprong van lek achterhalen, full-format, bios opnieuw flashen, modem resetten en andere wachtwoorden instellen, niet-gecompromiteerde backup terugzetten en van alle accounts wachtwoorden aanpassen. Stel achterf betere beveiliging in zoals hardware beveiligingskeys en ndere 2FA oplossingen waar mogelijk. Gebruik geen Windows. Bij flash-geheugen moet de inhoud meermaals volledig overschreven worden tot deze vol is, of worden "gezapped" via de bios. Laatst ook weer; Even naar de recyclewinkel voor een paar gebruikte harddrives; alle data van een disk was herstelbaar omdat de vorige eigenaresse een quick format had gedaan, toen had ik alle e-mails, word documenten, logins/wachtwoorden, fotokopie paspoort/BSN, huisadres, contactenlijst in platte tekst (onversleuteld) document en nog veel meer in handen... (Via herstelsoftware) Er stonden veel ... foto's en video's van haar. Ik heb het zelf maar volledig gewist. De schade die een persoon met slechte bedoelingen had kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha