Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-05-2024, 10:07 door Anoniem

Door Briolet: Zo zijn mensen nu eenmaal. Ze willen zelf de vrijheid en de verantwoordelijkheid. Maar als het mis gaat, proberen ze de verantwoordelijkheid af te schuiven. Zo zijn sommige mensen nu eenmaal. Niet allemaal, gelukkig. Maar Bunq lijkt zich nou net te richten op mensen die er zo in staan. Als ik de berichtgeving in het journaal hoorde, hadden ze vroeger wel een wachttijd voor aanpassing van limieten. Dat hebben ze later verkort en nog later helemaal afgeschaft. Dat zullen ze niet zomaar gedaan hebben, maar omdat hun klanten dat vroegen. Ze profileren zich nu eenmaal als een bank waar je zelf de controle over al je betalingen hebt. Dan moet je niet gaan klagen dat de bank verzuimd heeft zich met jouw uitgaven te bemoeien. Dat ze die wachttijd hebben gehad hoorde ik gisteravond voor het eerst, ook op tv. Bunq-topman Ali Niknam zat bij Sophie en Jeroen en vertelde dat ze die wachttijd vier jaar geleden hebben ingevoerd en na een paar maanden weer hebben afgeschaft. Het probleem is dat de oplichter ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha