Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-05-2024, 19:20 door Erik van Straten

Door Anoniem: Dit Bunq verhaal is nu al een tijdje in het nieuws ik vroeg me af hoe komen ze aan je nummer dan zegt men willekeurig gekozen nummers die ze bellen maar is dat wel zo. Van steeds meer Nederlanders liggen steeds meer gegevens op straat, alleen al deze week: https://www.security.nl/posting/842955/Essent+en+Vattenfall+waarschuwen+klanten+voor+datalek+bij+AddComm https://www.security.nl/posting/843180/AddComm+maakt+afspraak+met+criminelen+om+gestolen+klantdata+te+verwijderen (geen enkele garantie dat de criminelen zich aan deze afspraak zullen houden) https://www.security.nl/posting/843221/Drinkwaterbedrijf+Dunea+licht+klanten+in+over+ransomware-aanval+AddComm https://www.security.nl/posting/843363/Malafide+pdf-reader+en+file+manager+in+Play+Store+installeren+bankmalware (als "jouw" bank er niet bij zit, harken ze heus wel zoveel mogelijk gegevens bij elkaar - zoals adresboek, e-mails, chatberichten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha