Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2024, 13:54 door Anoniem

Bijzonder hoe ver oplichters iemand op het totaal verkeerd kunnen zetten. Zelfs het slachtoffer de echte bank laten opbellen om te zeggen dat er geen fraude is, omdat de oplichters zeggen dat het een nep bank is. Achteraf is het makkelijk praten, maar in zo'n moment ben je blijkbaar helemaal niet meer in staat om even een stapje terug te doen en te denken: da's wel héél raar, ik vertrouw het niet meer. Weet je wat, ik hang op en denk hier eens rustig over na.' Tegen dat soort emotionele gevangenissen is het slachtoffer in ieder geval niet bestand en de bank is niet van plan om daar wat aan te doen. Want 'snel en frictieloos geld over kunnen maken is véél belangrijker dan dat geld bewaken'. Dat er eerst 1000 euro gepint is in Antwerpen en 'dus' die andere 148.590 euro ook wel even van de rekening af mag richting Spanje, zonder een belletje er aan te besteden, dat is natuurlijk wel echt met twee maten meten. Formeel heeft Kifid en Rabobank vast gelijk, maar dat deze bank aan haar zorgplicht heeft voldaan, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha