Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Is de vraag "wat is er tegen te doen?" wel beantwoordt? Zowel vooraf als achteraf? Helaas ken ik een praktijkvoorbeeld die veel verder gaat. Een bestelling is geplaatst bij een vage webshop, "betaald" via Klarna, op het adres van m'n vriendin, het pakket is aangekomen en in ontvangst genomen omdat de ontvanger het pakket precies kan volgen en in de buurt is voor aanname nog voordat er wordt aangebeld. Veelal kan de besteller ook een alternatieve drop-off opgeven waardoor het helemaal uit het zicht is. Weken later verschijnt er een aanmaning/deurwaarder bij m'n vriendin voor de bestelling inclusief incassokosten. Het adres klopte volledig alleen de naam en emailadres zijn onbekend. Het emailadres is natuurlijk uit de lucht en de incasso gaat naar het afleveradres waar mijn vriendin van niets weet. Uit eindeloos contact met de incasso en Klarna blijkt dat het pakket is geleverd en uit de aflevergegevens van DHL dat het pakket is overhandigd op datum/tijd x. Uiteindelijk heeft m'n vriendin de incasso maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):