Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2024, 18:26 door Anoniem

Uit eigen ervaring durf ik wel te concluderen dat het Kifid geïnfiltreerd is door (Rabo) bankmedewerkers Deze specifieke zaak kan ik niet beoordelen omdat ik geen kennis heb van alle details in het dossier, maar ik heb weet van vele zaken waarbij het klip en klaar was dat de Rabo fout zat en zichzelf met een resem aan leugens aan het vrij pleiten was. En het Kifid volgt gewoonlijk de bank leugens, ondanks overtuigdende bewijzen van het tegendeel. Ik ken een zaak waarbij de Rabo echt helemaal vastliep in een meer dan 100 pagina's tellend dossier. Daar is de klant uiteindelijk in het gelijk gesteld en vervolgens de bank uit gejaagd (kosten verdubbeld, rekeningen afgesloten, zelfstandig transacties uitgevoerd, met steeds het advies om een andere bank te zoeken).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha