Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2024, 05:37 door Anoniem

Sorry hoor, als jij als persoon in een mail of sms op een website klikt zoals bunq-valideren.online of identificeer-online.nu en vervolgens klakkeloos alle beveiligings en inloggegevens invoert. Daarna de mails en berichten in de app van bunq negeert (die meldingen van “nieuwe device ingelogd etc). Desondanks dat bunq ontelbare keren aangeeft niet te sms’en en te bellen, dan ben je gewoon ontzettend lomp bezig. Ik wil niet zeggen dat je het dan verdient, maar je verdient het zeker niet om niet opgelicht te worden. Als je dit zo toch doet kan je in de app heel snel ingelogde devices uitloggen en je pincode wijzigen, en voila: dat tuig kan er niet meer in. Dit is gewoon nalatenschap van jou als gebruiker, waarom moet de bank - en indirect haar klanten - jou belonen voor je stommiteiten door het verloren geldbedrag te vergoeden? Dat gebeurd ook niet als je jou fiets onbewaakt achterlaat (met een brief met code van het cijferslot aan je stuur geplakt) en die gejat wordt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha