Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2024, 10:48 door Anoniem

Door Anoniem: De regels worden opgesteld door de bank en daar heb je als klant geen invloed op. Ook zeer weinig alternatieven voor handen bij andere banken. De verantwoording als iets fout gaat, wordt volledig bij de klant gelegd. Dat bij fraude vaak heel ongewone transacties gebeuren, ziet de bank als vrijheid voor de klant en de bank moet zich daarbij alleen als uitvoerder gedragen en de klant zo weinig mogelijk lastig vallen. Terwijl de klant zou willen dat de bank in dergelijke abnormale situaties ingrijpt en fraude voorkomt. Is altijd dubbel, bij bunq kiezen ze voor gebruiksgemak voor de klant boven hoge beveiliging. Het kan ook donders irritant zijn dat de bank ingrijpt bij "abnormale situaties". Zo was mijn CC een keer geblokkeert omdat ik het gebruikte op reis in azie terwijl ik een vliegticket boekt. Bank gebeld en die vertelde me dat er normaal niets gebeurde met de cc en nu opeens in een vreemd land. Ja duh, ik gebuikte de CC alleen voor op reis. Moest persoonlijk langskomen dus heb een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha