Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Advertenties richten op personen zou de nek om moeten worden gedraaid. Richt het op de inhoud van een webpagina of het onderwerp van de website. STER is dit een aantal jaar geleden gaan doen op websites van NPO toen bleek dat een meerderheid van de bezoekers niet gevolgd wilde worden. In plaats van zich in twijfelachtige bochten te wringen om het toch voor elkaar te krijgen, zoals menige website vermoedelijk doet (of laat doen door een advertentienetwerk), besloten ze de wens van de bezoekers te respecteren en advertenties aan de inhoud van de webpagina's en video's te koppelen. En wat bleek? De advertentie-inkomsten stegen. DuckDuckGo is ook een voorbeeld. Dat koppelt advertenties al zolang het bestaat aan de zoekopdracht en niet aan de persoon, en daar kan die website prima van rondkomen. In veel gevallen zal niet eens naar de inhoud van de webpagina gekeken hoeven te worden worden en is het type website al genoeg. Denk aan hoe fotobladen vol staan met advertenties voor foto-apparatuur. Dat zal gelden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):