Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem: Ik vind dit een vreemde uitspraak, je bent toch met een credit kaart verzekerd tegen non levering. Of dit nou komt door een nep website of een echte website die niet levert. In deze gevallen zijn de transacties ook geverifieerd. Ook misbruik van de cc zou gedekt moeten zijn. Dit snap ik ook nooit. Als je iets met een creditkaart koopt, duurt het vaak weken voordat de verkoper zijn geld krijgt. Met zo'n vertraging zou het geen probleem mogen zijn om een transactie terug te draaien. Is dat zo ? Dat betwijfel ik eigenlijk. Maar wat beschermt de verkoper eigenlijk tegen een frauduleuze koper die liegt dat de transactie vals is en 'm terugdraait , maar wel goederen / dienst gekregen heeft ? De klassieke bescherming (risico bij de verkoper) was bij de transactie-op--alleen-cc-nummer ; Maar als de handtekening gezet was, was de koper toch aansprakelijk . Het klassiek model - kaart op carbon papier , en de embossing doordrukken, krabbel van de klant . Dat zal ook wel een langere ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):