Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik kan bevestigen dat een Nokia 225 4G het doet met 4G van KPN. Hier is een unboxing van deze telefoon https://www.youtube.com/watch?v=CKIt0qC5Zc4. Er is ook een nieuwere Nokia 225 4G (2024) maar ik heb het idee dat de specs van de processor slechter zijn. Waarschijnlijk een goedkopere uitgave om te maken. Deze ondersteunt ook minder geheugenkaart formaten als het model uit 2020. Je hebt een geheugenkaart nodig om de Nokia firmware te updaten, als je dat zou willen, omdat dat via je databundel gaat. Het is waarschijnlijk ongerelateerd, maar ik kon eerst geen sms versturen of bellen naar anderen. De KPN kon ik wel bellen gelukkig en na een lang gesprek moest ik langs de KPN Winkel voor een nieuwe simkaart. Voordat ik hiernaar toe ging kreeg ik automatisch nieuwe netwerkinstellingen van KPN en werkte alles opeens. Het is misschien handig om te weten dat KPN een code stuurt naar zowel je e-mail als je oude sms nummer. Deze code is nodig om de nieuwe simkaart te activeren. Hier heb je 30 dagen de tijd voor.
Beschrijf je klacht (Optioneel):