Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2024, 12:25 door Anoniem

De titel zegt managed email provider maar alles uit je verhaal wijst op unmannaged. Welk van de twee wil je? Managed is peperduur en je geeft privacy op want je neemt een contract bij een beheerder or team af die je wensen voor legt. Maar een goed team monitored DMARC leest forensische reports handelt klachten meldingen af richting adverteerder, providers, reputatie issue mediation voor domein en IP, spamfiltering bayes score training en nog heel plethora aan zaken. Het lijkt me dat dit niet is wat je zoekt of wel? Unmanaged is peanuts maar je mag zelf alles regelen ongeacht of je nu betaald of niet verwacht weinig hulp en nul maatwerk. En dan heb je de soort die tussen in hangt waarbij je unmanaged gaat maar support op uur tarief afneemt of op tegoed. Heb je enkel mail nodig of moeten er ook diensten als calendar (CalDAV) inzitten document readers etc? Moet er een mogelijkheid inzitten voor import van mail van GMail of nvt of archiveer je? En encryptie soort belangrijk? AES, PGP, GPG, S/MIME Kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha