Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
---In dit geval een terecht ontslag. Van een bank mag je verwachten dat hij betrouwbaar is. Dus moet zijn personeel ook betrouwbaar zijn. Zelf werk ik ook in een branche waar veel om vertrouwen draait. Als 1% van je personeel onbetrouwbaar is richting klant, blijft dat hangen bij de klant en niet de 99% van de keren dat alles oprecht gaat.---- Leuk dat u de bankenbranche zo sterk aan vertrouwen koppelt. Ik ben het met u eens, dat zij in administratief opzicht betrouwbaar zijn. Overboekingen, etc. worden keurig verwerkt. In hun overige dienstverlening en de contracten zijn ze naar mijn ervaring overigens ook betrouwbaar: als je je een contract aansmeren waarin afgesproken wordt dat ze je een poot uitdraaien, doen ze dat ook naar de letter. Waar het gaat om goede voorlichting, informeren over betere mogelijkheden, enz. zodat je een optimale keuze kunt maken is mijn ervaring dat ze niet transparant zijn en dus het vertrouwen niet waard zijn. Je moet heel goed op je qui-vive zijn om te voorkomen dat je een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):