Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2024, 07:53 door Anoniem

Door Briolet: Deze bank had en slechte ervaringen opgedaan met zijn personeel: Wells Fargo kwam acht jaar geleden in het nieuws toen bleek dat medewerkers valse klantenrekeningen openden om hun verkoopdoelen te halen. https://en.wikipedia.org/wiki/Wells_Fargo_cross-selling_scandal Als ik dat zo lees kunnen ze er niet omheen dat ze direct ingrijpen bij frauduleus gedrag van het personeel omdat ze toch al een matige reputatie hebben. En hoe zou het komen dat dit bedrijf aan zulk slecht personeel komt? Je denkt toch hopelijk niet dat zoiets, verspreid over een uitgebreid netwerk van filialen, zomaar toevallig gebeurt? Het Wikipedia-artikel waar je zelf naar linkt geeft aan wat daar gaande was: In 2013, a Los Angeles Times investigation revealed intense pressure on bank managers and individual bankers to produce sales against extremely aggressive and even mathematically impossible quotas. en: Employees were encouraged to order credit cards for pre-approved customers without their consent, and to use their ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha