Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2024, 11:42 door Anoniem

Door Anoniem: Er ontbreekt iets in de uitspraak en dat vind ik vreemd. Het sms-bericht dat de klant na twee uur van Bunq ontving vraagt "Tap this link to confirm your login on a new device" en waarschuwt om die link met niemand te delen. Wat ik in het vonnis niet zie staan is dat die klant ook daadwerkelijk die bevestiging heeft gegeven door op die link te tikken. Het vonnis beschrijft dit en het volgende bericht alsof de klant "toen 24 uur de tijd [had] om deze signalen op te pakken", alsof het twee signalen waren om wel op te reageren, maar zoals die SMS geformuleerd is was de klant juist klaar geweest door niet te reageren. Het ligt natuurlijk best voor de hand dat de systemen van Bunq werken zoals je zou verwachten en dat zonder reactie van de klant op de SMS er niets mis had kunnen gaan. Maar ik vind het wel heel vreemd dat het vonnis op meerdere plaatsen om dit punt heen praat, nergens expliciet maakt dat die reactie gegeven is, en over die SMS praat alsof het alleen een waarschuwing was waarop ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha