Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2024, 13:37 door Anoniem

Door Anoniem: Door Erik van Straten: Twee uur later ontving de klant een sms-bericht dat echt van bunq afkomstig was en waarin werd gevraagd om een link te openen om haar inlogpoging op een nieuw apparaat te bevestigen. Uit https://together.bunq.com/d/59785-how-do-we-keep-you-safe: We’ll never ask you for your personal details, login information, payment activity or any other detail regarding your bunq account via SMS, email or on a phone call. Er is door bunq in de desbetreffende SMS ook niet gevraagd om enige privé-gegevens door te geven, alleen om te bevestigen dat het klopt dat er met een nieuw apparaat ingelogd werd. Dan weet ik niet hoe jij "any other detail regarding your bunq account" vertaalt danwel interpreteert... Ik vind het inderdaad verwarrend tegenstrijdig maar wel een onvermijdelijke consequentie van het zgn. Internetbankieren dat er toch via e-mail of SMS gecorrespondeerd wordt. Dat er in die SMS gevraagd wordt om een `link' te openen, is dan wel bedenkelijk als dat het geval is. Maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha