Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2024, 17:52 door Anoniem

Door Anoniem: Door Erik van Straten: Twee uur later ontving de klant een sms-bericht dat echt van bunq afkomstig was en waarin werd gevraagd om een link te openen om haar inlogpoging op een nieuw apparaat te bevestigen. Uit https://together.bunq.com/d/59785-how-do-we-keep-you-safe: We’ll never ask you for your personal details, login information, payment activity or any other detail regarding your bunq account via SMS, email or on a phone call. Heeft de rechter dit over het hoofd gezien? Het is i.i.g. niet consequent van Bunq en verwarrend voor de klant. Bunq past voortdurend zaken aan. Zo was er een tijd waarin je een nieuw device moest bevestigen door 1 eurocent over te maken. Tegenwoordig moet je een gezichtsscan doen, dacht ik. Erg verwarrend dat deze procedures steeds worden gewijzigd. Zeker omdat het hier om een zaak uit 2022 gaat waar blijkbaar dus 2 jaar later uitspraak in is gedaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha