Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bunq stelt in een reactie dat het wil dat (vrijwel) alle medewerkers, van de ceo tot de bedrijfsjurist, klanten kunnen helpen met hun vragen, waarvoor toegang tot gebruikersgegevens nodig is. Kul. Degene met toegang tot die gegevens en degene die de bijzondere kennis heeft moeten dan gewoon even samenwerken bij het beantwoorden van de vraag. Ik was ooit ontwikkelaar bij een bank en had zelf absoluut zelf geen toegang tot de gegevens van klanten. Maar toch kon ik storingen oplossen waarvoor ik toch toegang tot die gegevens nodig had om te kunnen zien wat er nou eigenlijk aan de hand was, en dat kon door het samen te doen met iemand die weer wel toegang daartoe had. En ik ben in uitzonderlijke gevallen ook rechtstreeks in contact geweest met klanten en zelfs bij zakelijke klanten over de vloer geweest om uit de eerste hand te horen en zelf te kunnen zien hoe erg ongrijpbare storingen zich nou bij hun manifesteerden. Dat kan allemaal prima zonder dat iedereen overal voor geautoriseerd is, je moet er ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):