Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2024, 11:51 door Anoniem

@M.J. hier weer dezelfde "anoniem" "de klant staat altijd centraal" - ja daar ben ik het als klant mee eens. Tegelijkertijd zit daar altijd een grens aan. Ik kan wel willen en eisen dat de bank het zo doet zoals ik het wil, maar er zal een andere klant zijn die precies het tegenovergestelde wil. De bank kan kiezen om een volledig aanpasbaar systeem aan te bieden zodat iedereen het kan instellen zoals hij wil. Hoe ver moet de bank daarin gaan. Het blijft balanceren. En risico's onderkennen, beoordelen en op acteren hoort daar bij. Ik vind ook wel eens dat zo'n gekozen balans uit balans is. Maar in dit geval waarin na jaren van bewustwordingscampagnes iemand toch nog zijn meest vertrouwelijke informatie ergens gaat invullen, vind het ik niet eerlijk om de bank nog steeds medeschuldig te maken. De klant heeft een onbekende link geklikt. Hier gaat het al mis. Klik nooit op een link die met je bank te maken heeft die je van een onbekende hebt gekregen. Gebruik je eigen Favorite of eigen App. Misschien is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha