Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2024, 14:32 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: @M.J. hier weer dezelfde "anoniem" "de klant staat altijd centraal" - ja daar ben ik het als klant mee eens. Tegelijkertijd zit daar altijd een grens aan. Ik kan wel willen en eisen dat de bank het zo doet zoals ik het wil, maar er zal een andere klant zijn die precies het tegenovergestelde wil. De bank kan kiezen om een volledig aanpasbaar systeem aan te bieden zodat iedereen het kan instellen zoals hij wil. Hoe ver moet de bank daarin gaan. Banken gaan daar nu nul ver in. Het blijft balanceren. Banken balanceren daar niet in. Ze rollen een model uit onder het motto "one size fits all". Voor de klanten slikken of stikken. Dat gepraat over "balanceren" leidt alleen maar de aandacht af door de onjuiste suggestie te wekken dat het probleem zou liggen in het vinden van een juiste balans. Dat is niet het probleem. Het probleem is de desinteresse van banken voor het belang van hun klanten, en de desinteresse van banken in enige balans. Omdat die klanten toch niks kunnen, omdat ze geen serieus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha