Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2024, 20:04 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: (...) ik snap best dat de bank ergens een balans zoekt, en wat die standaard is mogen ze zelf weten. maar persoonlijk vind ik het vreemd dat een gebruiker niet kan kiezen om dit naar 0 te zetten. het lijkt me niet heel ingewikkeld technisch(kan al voor onbekende rekeningen), en maakt phishing heel veel lastiger voor mensen die het gemak van een vinger afdruk niet nodig vinden. Ik zou zeggen laat de klant maar kiezen tussen gemak en veiligheid ipv dat voor hem te doen. Hier ben ik het mee eens. Geef mensen in beginsel de vrijheid om zelf een risico-afweging te maken, met hun eigen kwetsbaarheden in hun achterhoofd. Licht ze goed voor over de mogelijkheden en het soort risico's dat die met zich meebrengen. Empower mensen, geef ze de mogelijkheid om goed geïnformeerd verantwoordelijkheid te nemen en te dragen door bewust keuzes te maken. Dit veronderstelt wel dat de bank de klant weer gaat opvatten als een te respecteren mens, en niet als een met simplistische schijncommunicatie (verhullende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha