Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2024, 20:23 door Anoniem

Door Anoniem: Dezelfde dag werd een nieuw toestel aan de bankrekening gekoppeld en ontving de klant een bericht van de bank meteen contact op te nemen als het betreffende toestel onbekend was. Zou het niet beter zijn om de klant te laten bevestigen dat het nieuwe toestel wél legitiem is? Opt-in i.p.v. opt-out. Dat gebeurt ook! Alleen is de klant door de crimineel misleid om die toestemming te geven, via die truuk om een cent over te maken en hem het idee te geven dat ie die betaling autoriseert terwijl hij in werkelijkheid autoriseert dat er een telefoon wordt toegevoegd. Dat staat allemaal ook wel in beeld, maar de mensen willen snel snel alles in orde maken en goed opletten doen ze pas als het al een keer fout gegaan is. Diat bericht dat als extra bevestiging gestuurd is dat is als EXTRA waarschuwing bedoeld zodat mensen nog een 2e keer geconfronteerd worden met wat ze gedaan hebben, maar zoals je ziet: zelfs dat werkt niet. Je kunt natuurlijk roepen: telefoons mogen alleen worden toegevoegd door klanten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha