Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-07-2024, 18:44 door Anoniem

Over de Rabobank het volgende, waar gebeurde, verhaal, waarover ik mij tot op de dag van vandaag verbaas: Iemand koopt via MP iets van mij voor het overeengekomen bedrag van €5000. Vooraf betaalt hij direct 10% aan via een overschrijving. Op de dag dat hij het goed komt ophalen moet hij dus nog €4500 betalen. Hij blijkt zijn Rabo scanner niet bij zich te hebben en kan die €4500 dus niet overmaken. Ik zeg hem daarop dat hij het goed daarom ook niet meekrijgt. Verbaasd ben ik als zijn vrouw hem adviseert zijn pinlimiet middels de app te verhogen (op dat moment ging ik ervan uit dat dit dan ook niet zou lukken zonder Rabo scanner). Volledig verbaasd ben ik wanneer hij meldt dat het gelukt is en vraagt mij om samen naar een pinautomaat te rijden alwaar hij in 5 pintransacties €4500 uit de muur trekt. Ik vraag mij nog steeds af hoe het kan zijn dat je geen €4500 kan overmaken zonder Rabo scanner, maar wel -zonder scanner- jouw pinlimiet kan verhogen en dat bedrag vervolgens wel uit de muur kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha