Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 14:24 door Anoniem

Door Anoniem: Twee dingen: 1. KiFiD is niet onafhankelijk, de mensen die daar werken zijn in dienst van banken en verzekeraars. Lees maar na in de statuten. 2. De banken willen niet dat mensen contant hun centjes ophalen omdat ze de centjes immers niet meer hebben en bang zijn voor bankruns. Lees deze zin maar eens goed en laat hem op je inwerken: "De bank merkt terecht op dat ook dan eerst contant geld aanwezig zal moeten zijn bij de bank en dat de consumenten dan bovendien ook niet de enige zullen zijn die hun geld bij de bank willen weghalen", voegt het klachteninstituut toe." Wat verwacht jij precies, dat ze bij vestigingen nog een paar miljoen in de kluis hebben liggen? Dat was vroeger al niet het geval. Ooit 3500 moeten opnemen om contact aan een keukenboer bij leveringen moeten betalen. Moest een paar dagen van te voren aanvragen, en toen kon ik het bij de ABN ophalen. Die doe ik dat even via de App, en pin daarna bij een geld automaat het geld. Stuk sneller en beter bereikbaar. Het is einde ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha