Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De SP is bang dat chatbots menselijk contact gaan vervangen en wilde weten of Van Huffelen het ook vindt dat burgers altijd eenvoudig menselijk contact moeten kunnen hebben met de overheid. "Het kabinet vindt het van groot belang dat iedereen kan meedoen in de (digitale) samenleving. Dat betekent dat er ondersteuning moet zijn voor burgers met een hulpvraag en dat mensen deze ook weten te vinden", antwoordt ze. Ik kan het mis hebben, maar in mijn optiek is dit geen antwoord op de gestelde vraag. Ze kan dus zo aan de slag als chat support is wat je zegt. Ik ben niet tegen de inzet van LLM hier als het gekoppeld zit aan een eigen database. Want ik kan van alle keren dat ik met de overheid moest communiceren zeggen dat er 0 keer meteen iets zinnigs uit kwam waaruit bleek dat ze uberhaubt de vraag begrepen die gesteld was. Als je ze uberhaubt al aan de lijn krijgt (denk aan belastingdienst) dan heb ik meer aan een bot die het zelfde voorgekauwde antwoord geeft maar ik niet 3 uur een lijn voor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):