Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-07-2024, 14:12 door Anoniem

Door _R0N_: Door Anoniem: Wat mij het meest verbaasd bij dit soort verhalen is dat veel mensen dus blijkbaar denken dat zij iets moeten ondernemen tegen "verdachte transacties" en niet dat de bank daar simpelweg iets tegen kan doen. Misschien dat de banken daarover wat betere voorlichting moeten geven voordat zij mensen in staat stellen om via hun computer hun bankzaken te doen? Ja het zou handig zijn wanneer mensen informatie zouden kunnen krijgen van ene persoon, op een kantoortje ergens in de buurt. Vooral mensen die minder handig zijn met digitale hulpmiddelen zouden daar baat bij hebben. Maar ja, digitaal bankieren is veel duurder dan analoog en dus moet alles gesloten worden. Vroeger had je overal kantoren met vele personeelsleden en kreeg je rente op al je rekeningen maar om kosten te besparen werd alles digitaal en bleek dat zo duur dat al die handige vraagbakens moesten verdwijnen. Nou is de SNS (Volksbank) nog de enige die nog overal kantoortjes hebben zitten. Digitaal was en is niet duurder, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha