Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Geheel terecht. De bank is hier op geen enkele wijze bij betrokken. Waarom zou die dan iets moeten vergoeden? Raar wereldbeeld heeft 'de klant'... denk toch gewoon eens een mili seconde verder.... als jij een auto hebt gekocht en die blijkt steeds stuk te gaan, wat doe je dan? Alleen die specifieke auto, dan ligt het vaak aan de gebruiker. Of je hebt gewoon pech. (maandagochtend model) Als alle exemparen van hetzelfde model regelmatig kuren vertonen, dan ligt het aan het productieproces/de fabrikant. (Boeing anno nu) Als het om een subset van de auto's gaat (zoals hier bij de helpdesk-fraude), dan moeten die gebruikers toch gaan omkijken naar een ander voertuig. Bv een fiets. Of het OV gaan gebruiken. Het voetuig en de gebruiker zijn dan niet compatibel. Maar dan moet dat alternatief er wel zijn.... Dat er geen analoge uitwijk mogelijkheden/alternatieven voor bankklanten zijn, daar mag (in het geval van helpdeskfraude), de overheid op aangekeken worden. Regelgeving ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):