Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2024, 22:07 door Anoniem

Door Anoniem: De meter is helemaal niet van jou, maar van de netbeheerder. Het staat hun volledig vrij om te vervangen wanneer zij dat willen, die meter hoeft helemaal niet op speciale lijstjes te staan. Dat klopt dat de meter van de netbeheerder is. Maarrrrrr als zij de meter vervangen dan willen zij graag meteen een slimme meter plaatsen. De klant hoeft immers geen slimme meter te accepteren als die dat niet wil. De netbeheerder geeft dan aan dat er kosten aan verbonden zijn als de klant dan later de alsnog een andere meter wil hebben. De netbeheerder heeft immers geen interesse bij om er domme meter neer te hangen als de ferraris meter nog niet is afgekeurd. Dat zou extra kosten betekenen voor de netbeheerder. Mocht de meter defect zijn of afgekeurd dan mag de klant aangeven dat er een domme of slimme meter komt te hangen. Een domme meter is niet een slimme meter die niet is geactiveerd. Een domme meter is er één waar totaal geen communicatie deel in zit anders dan het telwerk wat optisch afgelezen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha