Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2024, 16:29 door Briolet

De chauffeurs hadden wel een werktelefoon, maar die was alleen te gebruiken om bepaalde toegestane nummers te bellen, zoals van managers en alarmnummers. De busmaatschappij publiceerde de privénummers naar eigen zeggen omdat het noodzakelijk is dat chauffeurs elkaar onder werktijd kunnen bellen. Wel heel vreemd dat je met je werktelefoon alleen een paar managers kunt bellen, terwijl je daarnaast stelt dat het noodzakelijk is dat je ook je collega moet kunnen bellen. En daar dus maar een privé telefoon voor moet gebruiken. Als je wilt dat de chauffeurs niet privé bellen met de werktelefoon, kun je toch alle nummers van het personeel er in zetten. b.v. via het CardDAV protocol dat alleen vanuit een centrale database naar de telefoons synchroniseert. En de limitering op nummers die je kunt bellen breidt je uit met alle nummers in het CardDAV adresboek. En het systeem blijft flexibel bij personeelsverandering doordat de toestellen zich aanpassen aan de updates in de centrale database.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha